Η ιδιωτικοποιήση 24 ελληνικών αεροδρομίων σε νησιωτική και ηπειρωτική χώρα, φαίνεται πως είναι στα σχέδια της ελληνικής κυβέρνησης, σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας Redaktionsnetzwerk Deutschland.
Μεταξύ άλλων το δημοσίευμα αναφέρει σημειώνει: «Το 2017 το κράτος ανέθεσε στον όμιλο Fraport την εκμετάλλευση 14 περιφερειακών αεροδρομίων και η Ελλάδα αποκόμισε καλές εμπειρίες τα τελευταία χρόνια από αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις. Οι Γερμανοί θα λειτουργούν τα αεροδρόμια για 40 χρόνια. Το κράτος αναζητά τώρα ιδιώτες επενδυτές για τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται αεροδρόμια νησιών όπως Χίος, Νάξος, Μήλος και Πάρος όπως και τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων και Καστοριάς στην ηπειρωτική χώρα. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Καλαμάτα».
Το “φλερτάρισμα” με την Fraport
Στο βήμα του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλεξάντερ Τσινέλ είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της Fraport Greece να διερευνήσει σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση τις δυνατότητες αξιοποίησης των 23 μικρών Περιφερειακών Αεροδρομίων.
Ανάκαμψη “δείχνουν” τα στοιχεία του 2021
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ, τον Ιούνιο του 2021 στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων αυξήθηκαν κατά 71,3% οι πτήσεις εσωτερικού και κατά 131,8% οι επιβάτες τους.
Οι πτήσεις εξωτερικού επταπλασιάστηκαν και οι επιβάτες τον Ιούνιο έφτασαν τα 1,2 εκατομμύρια ανθρώπους, έναντι μόλις 88.000 τον Ιούνιο του 2020.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΥΠΑ, RND