Εμπλουτισμό του καλαθιού του νοικοκυριού με επιπλέον προϊόντα, ώστε αυτό να καταστεί ικανό να κοσμήσει τα γιορτινά τραπέζια με τη μέγιστη δυνατή συγκράτηση των ανατιμήσεων, καθώς και δημιουργία «καλαθιού παιχνιδιών» δρομολογεί το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Με στόχο τη μέγιστη δυνατή ανακούφιση των πιο ευάλωτων νοικοκυριών, η πρωτοβουλία για το καλάθι του νοικοκυριού, που διανύει ήδη την πέμπτη εβδομάδα εφαρμογής της, αναπροσαρμόζεται προσωρινά με το βλέμμα στην εορταστική περίοδο.
Το εορταστικό καλάθι θα διαρκέσει για δύο με τρεις εβδομάδες, και όπως αποκαλύπτει ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, μιλώντας στο 13ο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, σε αυτό θα ενταχθούν προϊόντα με αυξημένη εποχική ζήτηση.
«Θα υπάρξει μια προσωρινή επαύξηση κατηγοριών στο καλάθι, ώστε να προστεθούν σε αυτό γλυκίσματα, κρέατα, τσουρέκια και βασιλόπιτες», εξήγησε ο κ. Αναγνωστόπουλος, επαναδιατυπώνοντας τον στόχο της πρωτοβουλίας του καλαθιού για «καλύτερες τιμές όσο είναι δυνατόν σε ένα τόσο έντονο πληθωριστικό περιβάλλον».
Έρχεται και το «καλάθι παιχνιδιών» :
Την ίδια στιγμή, στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων εξετάζουν επίσης τη δημιουργία ενός «καλαθιού παιχνιδιών», ενόψει των εορτών.
Όπως αποκάλυψε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά την επίσκεψή του σε καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ, οι ανακοινώσεις για το εορταστικό καλάθι αναμένονται από τις 14 Δεκεμβρίου, ενώ σε αυτό «θα υπάρχουν κι εκπλήξεις».
«Θα κάνουμε το παν ώστε το εορταστικό τραπέζι φέτος να μπορούν οι συμπολίτες μας να το βρουν όσο γίνεται με μικρότερη αύξηση σε σχέση με πέρσι» σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Σχεδιάζονται νέες πρωτοβουλίες στο μέλλον:
Όπως επιπλέον αποκάλυψε χθες ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, το υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει και νέες πρωτοβουλίες για το μέλλον με μοναδικό στόχο πάντοτε «την ενίσχυση της δύναμης του καταναλωτή ως προς την ορατότητα των τιμών».
Ωστόσο, έσπευσε να επισημάνει ότι οι καταναλωτές, κατά την πραγματοποίηση των αγορών τους, θα πρέπει «να συνεχίσουν να ψάχνουν, αναζητώντας πάντοτε την καλύτερη δυνατή ισορροπία μεταξύ κόστους και ποιότητας».