Αρμοδιότητες:
- Ενασχόληση με τα κύρια καθήκοντα της υποδοχής και των κρατήσεων
- Διαχείριση ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων (PMS, Booking Engine, Website, Booking Platforms)
- Διασφάλιση της ικανοποίησης και διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών
- Φύλαξη του χώρου
- Προετοιμασία του χώρου πρωινού και του μπουφέ/καφέ
- Άριστη γνώση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου
Απαιτούμενα προσόντα / δεξιότητες
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσίας ως υπάλληλος υποδοχής σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Γνώση υπολογιστών αλλά και ξενοδοχειακών πληροφοριακών συστημάτων
- Ικανότητα επικοινωνίας με ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες
- Άριστη γνώση συστήματος PMS και MS Office
- Ομαδικό πνεύμα αλλά και ικανότητα ατομικής εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
- Sales-minded, ικανότητα παρουσίασης επιλογών και εναλλακτικών στους πελάτες και προσφορά υποστήριξης στη λήψη αποφάσεων
- Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά, πηγαία ευγένεια και εξωστρέφεια
- Προσαρμοστικότητα, αποδοτικότητα υπό συνθήκες πίεσης
- Έντονη αίσθηση φιλοξενίας
- Χαμόγελο
Παροχές:
- ανταγωνιστικές αποδοχές βάσει προσόντων
- άριστες συνθήκες εργασίας σε συνεχώς εξελισσόμενο και πολυτελές περιβάλλον
- μόνιμη εγκατάσταση στην περιοχή τουλάχιστον για ένα 1 έτος
- διαμονή
Όποιος/α ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει στα παρακάτω τηλέφωνα επικοινωνίας:
26550 29390 – 6932 717850
ή να πραγματοποιήσει αποστολή βιογραφικού του στο:
info@konitsahotel.gr