Η LC Waikiki εγκαινίασε σήμερα στο Εμπορικό Κέντρο Ιωαννίνων και τον χώρο του ΙΚΕΑ το νέο της κατάστημα με ειδικές προσφορές σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, κυρίως ρουχισμού, εσωρούχων και αξεσουάρ ομορφιάς.
Η εταιρεία της οποίας το προσωνύμιο είναι τουρκικά Zara, λόγω της προέλευσης, της δραστηριοποίησης στο fast fashion με προσιτές τιμές και του στόχου να καταλάβει την τρίτη θέση στην αγορά ένδυσης στην Ευρώπη, αναμένεται να αναπτύξει ταχύτητα στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια.
Ποια είναι η LC Waikiki
Έχοντας ξεκινήσει το 1988 από το Παρίσι, η LC Waikiki πέρασε το 1997 σε τουρκικά χέρια. Στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία να είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες φίρμες στον χώρο του ευρωπαϊκού ενδύματος. Η εμπορική παρουσία ξεκίνησε μόλις το 2000 στην Τουρκία και το 2009 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο εξωτερικό.
Αυτήν την στιγμή έχει παρουσία σε τέσσερις ηπείρους και σήμερα διαθέτει 1.120 καταστήματα σε 51 χώρες (κυρίως Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) με 3.000 εργαζόμενους να απασχολούνται στα κεντρικά της γραφεία και 47.000 στα καταστήματά της.
Ακολουθώντας την τακτική άλλων μεγάλων πολυεθνικών δημιούργησε ανεξάρτητα brands, όπως το LCW Home με είδη σπιτιού, το LCW Dream (το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα άνοιξε τον Ιούλιο του 2020 στο εμπορικό κέντρο Flamingo στην Ξάνθη), LCW Steps με υποδήματα, LCW Modest, LCW Baby κ.α.. Η L.C WAIKI μετρά ήδη αρκετά πολυκαταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Ξάνθη, Πάτρα, Λάρισα, Κόρινθο και Αθήνα.
Η επέκταση των Τούρκων της LC Waikiki στην Ελλάδα
Αν και θέλει να επιταχύνει την ανάπτυξη της στην χώρα μας η τουρκική LC Waikiki αντιμετωπίζει πρόβλημα εξεύρεσης ακινήτων καθώς οι απαιτήσεις της είναι σε πολλά τετραγωνικά και ιδιαίτερα εμπορικά σημεία.
Φέτος μετράει την επέκταση Κρήτη (στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza όπου άνοιξε και το Sinsay) ενώ προχώρησε και στην μεταστέγαση του σημείου στην Κόρινθο εντός του Mare West. Μεσοπρόθεσμος στόχος των Τούρκων είναι να αναπτύξουν συνολικά στην ελληνική αγορά 40 -50 καταστήματα.