Ανοίγουν κατάστημα στα Γιάννενα τα γνωστά πολυκαταστήματα Pepco τα οποία πολλοί τα αποκαλούν και Πολωνικά «Jumbo».
Το opening θα γίνει αυτήν την Παρασκευή 30 Ιουνίου σε μια εκδήλωση με εκπλήξεις, παιχνίδια και δωροεπιταγές. Το κατάστημα θα ανοίξει στο Retail Park, στο 13ο χιλιόμετρο Ιωαννίνων – Άρτας όπου ήδη στεγάζονται ΙΚΕΑ, H&M, Intersport, Jumbo και The Mart.
Η πολωνική Pepco ανοίγει κάθε 17 μέρες ένα νέο κατάστημα στην ελληνική αγορά!
Η αλυσίδα εξαπλώνεται ταχύτατα στη χώρα μας με πληθώρα προϊόντων σε τιμές κάτω των 30 ευρώ. Μάλιστα, ο σχεδιασμός της διοίκησης είναι να δημιουργήσει μέχρι το τέλος του 2023 σε όλη την Ελλάδα 30 καταστήματα!
Πρόκειται για έναν νέο παίκτη που μπαίνει «σφήνα» στην αγορά και απειλεί παλιές πρωτοκαθεδρίες όπως Jumbo, Zara και Lidl. Σύμφωνα με το ρεπορταζ του ΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΑ.gr στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του και το Sinsay, στο ίδιο εμπορικό κέντρο και με παρόμοια γκάμα προϊόντων (κυρίως προϊόντα ρουχισμού, ένδυσης και είδη σπιτιού).
Δείτε επίσης
Sinsay: Αυτή είναι η νέα αλυσίδα που έρχεται στα Ιωάννινα και απειλεί Jumbo, Zara & Lidl
Τι πουλάνε τα «Πολωνικά Jumbo»
Τα καταστήματα Pepco προσφέρουν ρούχα, παιχνίδια και είδη σπιτιού σε τιμές κάτω των 30 ευρώ.
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.
Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.
Επιτυχία και αυξημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο
Συνολικά ο όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 22,8% το πρώτο εξάμηνο φέτος συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τα 2,83 δισ ευρώ σε τζίρο, ενώ σε απολύτως συγκρίσιμα μεγέθη η θετική μεταβολή διαμορφώνεται σε 11,1%. Τα κέρδη EBITDA του ομίλου ανήλθαν σε 377 εκατ ευρώ, αυξανόμενα κατά 11% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 5,% συγκριτικά με πέρσι, διαμορφούμενα σε 134 εκατ ευρώ.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την αλυσίδα Pepco, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 15,8% το πρώτο εξάμηνο φέτος, ενώ για την αλυσίδα Poundland η αντίστοιχη μεταβολή ανήλθε σε 4,9%, χάριν εν πολλοίς στις εξαιρετικές επιδόσεις της περιόδου των Χριστουγέννων (πρώτο τρίμηνο για την τρέχουσα χρήση), αλλά και την καλή εξέλιξη του τζίρου το δεύτερο τρίμηνο.
Ο πολωνικός όμιλος άνοιξε συνολικά 166 νέα καταστήματα μέσα στο πρώτο εξάμηνο και διατηρεί τον σχεδιασμό του για την προσθήκη τουλάχιστον 550 νέων σημείων στο σύνολο του έτους. Αμετάβλητη παραμένει και η πρόβλεψη ως προς τα κέρδη σε επίπεδο EBITDA, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν με διψήφιο ποσοστό μεταξύ 15% και 20% φέτος, από 731 εκατ ευρώ την περσινή δωδεκάμηνη χρήση.